資料詳細
| 項 目 | 内 容 |
|---|---|
| 論文題名 | 流水による堆積作用に関する大学生の認識状況 |
| 論文題名(英語) | Cognitive State of University Students Regarding Sedimentation and the Transportation of Sediments by Running Water |
| 資料名 | 地学教育 |
| 資料名(英語) | Education of Earth Science |
| 著者 | 山崎 博史, 齋藤 紘輝 |
| 著者(英語) | YAMASAKI Hirofumi, SAITO Hiroki |
| 巻 | 67 |
| 号 | 4 |
| 頁 | 181-187 |
| 発行年 | 2015 |
| 発行者 | 日本地学教育学会 |
| 発行者(英語) | Japan Society of Earth Science Education |
| 論文の言語区分 | 日本語 (Japanese) |
| アブストラクトの言語区分 | 日本語 (Japanese)、英語 (English) |
| ISSN | 00093831 |
| キーワード | 大学生, 小学校教員志望者, 堆積作用, 認識状況, 静的イメージ, university students, prospective elementary school teacher, sedimentation, cognitive state, static image |
| ID | 201510421 |
